Monday, December 15

Tag

Senaraikan 8 perkara rawak tentang anda kemudian tag 8 orang.

1. When it comes to food and me, we have seasons. Kalau musim makan, walawey, bahaya benar because my stomach has to be refilled every 2 hours. My mama cakap perut "blackhole". Nampak je makanan sedut semua tapi tak pernah kenyang -.-" Serious, there was this one day, ada majlis at my house, Mak Tok buat nasi ayam (killer punya sedap) and i ate 6 plates of nasi ayam that day. 6 full plates, memang bernafsu benar when it comes to food. But i also have musim kurang makan. Biasanya datang a week after musim makan :D By this time, atas pinggan, nasi cetoet je. 3 suap sudah mencukupi. Sometimes, dinner pun malas makan. Maybe musim makan dah store excess food, mcm hibernation. Pehh.

2. U guys tahu kan promoters kat kedai yang tolong suggest barang semua kan? I dont like them, sorrylah. Rasa mcm tkde privacy nak ronda kedai pilih barang. Usually nak pilih baju ke kasut ke nanti dia ikuuut je macam stalker. I feel uncomfortable sebab rasa mcm kena judge kalau nk pilih barang. Biasanya I would turn to them, buat senyum kambing lepas tu lekas2 pergi sorok dekat corner mana tah to have some privacy in choosing my stuff. Wait lah for me to call then u come lah dumbo.

3. I have a bad habit that involves my teeth. Haha yeah. I have 4 teeth yang taringnya amat distracting. Sometimes I just main2 with my taring using my lips or tongue, sampai senget2 mulut. Mak tegur baru sedar. Then mak mimick my face pastu gelak2. And my pen, whoah berlubang2 jadinya. I dont encourage u to borrow my pen. Its unhealthy.

4. Watches galore! I love watches, amat amat. I dont know whyy haha. I always buy rm10 watches banyak, and sometimes kalau nak naik standard sikit, beli yang a bit more mahal. Nanti one day I will post a blog about my watches. U see lah my collection. And btw, i did buy that esprit watch wahaha bangga gila :D Kalau keluar outing, nanti Zha tarik aku jauh2 dari kedai jam. Haihh. nafsuu nafsuu.

5. I like to smile. But I prefer to make other people smile. Somehow it gives me pleasure to make other people smile and laugh knowing that I made that person happy. To make my day, is just a smile away :D That's why me and Ecah click on very well. I love making her laugh, and she loves me making her laugh. Haha Ecah u're such a darl.

6. I have a fear of waking up one day and see myself as a 200pounds 30 year old woman. Hahaha memang saya tak betol. Because now orang kata saya kurus lah apa lah Alhamdulillah terima kasih tapi I only exercise when I represent the school for netball and badminton. Tu je. Nanti kalau dah habis sekolah, tak main sports, tumbuh perut buncit seketul, takotttt. Time cuti pun jogging sekali dua itu pun malas malas. :( Perut oh perut dont fail me now.

7. Bila orang buat joke, I will laugh. Bunyi macam gelak biasa. Tak lah sehebat gelakan Sarah. Tapi kalau gelak gila gila, tak keluar bunyi. Ahaa nanti my mouth would be wide open, badan dah tergolek2 kat lantai but suara takde. Soundless laugh. How freaky am I?

8. I have 2 alarm clocks by my bed. But yang terpaksa kejut Dahiyah Aisyah Si Liat Bangun Tidur is my beloved mother yang terpaksa dengar line harianku : 3 more minutes maaaak.

8 orang bertuah yang harus laksanakan tag :Nicholas, Keisha, Nadiah, Aiman, Khairani, Ernisha, umm sudah lah.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home